Vyřizování internetových objednávek před koncem roku

Termíny vybavování poštovních zásilek

Následující informace se netýkají rezervace zboží přes Internet a následného vyzvednutí na naší prodejně – tato služba běží stále.
 

Abyste zboží dostali včas.
  • Veškeré objednávky na zboží, které máme skladem – viz ověřit dostupnost u dané položky – a které objednáte nejen přes náš internetový obchod (e-shop) nejpozději do čtvrtka 13. 12. 2012, budou od nás expedovány nejpozději v pátek 14. 12. 2012. Domníváme se, že zásilku byste měli obdržet od České pošty nejpozději do pátku 21. 12. 2012.
  • U objednávek u nás přijatých od pondělí 17. 12. 2012 negarantujeme, že zboží obdržíte ještě do Vánoc, resp. do pátku 21. 12. 2011. Budeme se však ze všech sil snažit, abychom zásilky vyexpedovali co nejdříve. Nejvíce pochopitelně záleží na České poště, neboť ta je v této době zpravidla zavalena a termíny doručování zboží se prodlužují oproti běžnému období.

Tipy jak získat zboží do Vánoc

  • zaslání Obchodním balíkem České pošty (drahé)
  • využijte alternativní dopravce
    viz náš článek Nová výdejní místa
    (levnější než Česká pošta, zboží obvykle do druhého dne, nevýhodou je kratší otevírací doba výdejních míst)

Dotazy ohledně odeslaných zásilek

Každé předvánoční období vyřizujeme mnoho telefonických dotazů ohledně odeslaných zásilek – bohužel neustálé zvedání telefonních hovorů nás brzdí v tom, abychom vyřídili objednávky dalších zákazníků.

Pokud jste v předvánoční době od nás ještě nedostali zásilku, prosíme, dříve než nám zavoláte, zeptejte se na vaší místní poště, protože zásilky odesíláme zpravidla následující pracovní den po přijetí objednávky. Podle našich zkušeností z minulých let, problémy obvykle pramení z toho, že doručovatelky neházejí „Oznámení…“ do poštovních schránek.


 



Pátek, 14. 12. 2012 14.50 | Pavel Kamarýt


Jazyky

Amper 2018