BEN - odborná literatura s.r.o. je kamenné a internetové knihkupectví specializované na technické knihy.
FAQ
FAQ – časté dotazy – nápověda ve formě dotazů aneb na co se nás velmi často ptáte
Viz také stránka známé chyby.
- Jak si mám nastavit prohlížeč, aby nedocházelo k problémům?
- Nemůžu se přihlásit do eShopu.
- Přihlásím se, ale nejde mi pracovat
s eShopem
(např. se nezobrazuje objednávka) - Jaktože jsem ještě nedostal objednané zboží, když jsem všechno udělal správně?
- Chci poslat platbu za zboží bankovním kontem, nerozumím pojmu „variabilní symbol“.
- Jaký je význam zobrazovaných ikonek?
Pokud na našem webu objevíte nějakou chybu, prosíme, napište nám o tom. Předtím se však podívejte na stránku známé chyby.
Nemůžu se přihlásit do eShopu
- Problém může být způsoben načítáním stránek z disku, čemuž zabráníte nastavením prohlížeče podle tohoto návodu.
- Pokud váš problém stále trvá, obraťte se, prosíme, na správce internetového obchodu, vedoucí nebo operátorku.
Přihlásím se, ale nejde mi pracovat s e-Shopem
(např. se nezobrazuje objednávka)
- Může nastat situace, že se do eShopu přihlásíte, chcete si objednat nějaké zboží, ale ouha – košík je prázdný! Jak to?
- Problém může být způsoben načítáním stránek z disku, čemuž zabráníte nastavením prohlížeče podle tohoto návodu.
- Pokud váš problém stále trvá, obraťte se, prosíme, na správce internetového obchodu, vedoucí nebo operátorku.
Jaktože jsem ještě nedostal objednané zboží,
když jsem všechno udělal správně?
- Zdárně jste se zaregistrovali, zboží jste si vybrali a jste si jisti, že jste i objednávku potvrdili správně.
- První kontrolou, že vaše objednávka byla správně odeslána, je potvrzovací e-mail, který dorazí na vámi uvedenou adresu. Tento e-mail obsahuje číslo objednávky, vaše zákaznické číslo, adresu a samozřejmě i objednané položky.
- Pokud tento e-mail nedorazil, tak je zřejmě zle a vaše objednávka nedorazila do našeho systému. Z toho následně vyplývá, že vám bohužel nezašleme ani zboží, které jste si u nás chtěli zakoupit.
- Zkuste, prosíme, zboží objednat znovu.
- Pokud ani tentokrát nedostanete potvrzovací e-mail, obraťte se, prosíme, na správce internetového obchodu, vedoucí nebo operátorku.
Chci poslat platbu za zboží bankovním kontem,
nerozumím pojmu „variabilní symbol“.
V běžném bankovním styku se jako variabilní symbol uvádí číslo daňového dokladu, což je číslo faktury.
Jaký je význam zobrazovaných ikonek?
– sleva
– připravujeme
– novinka
Pokud na našem webu objevíte nějakou chybu, prosíme, napište nám o tom.