BEN - odborná literatura s.r.o. je kamenné a internetové knihkupectví specializované na technické knihy.

FAQ

FAQ – časté dotazy – nápověda ve formě dotazů aneb na co se nás velmi často ptáte

Viz také stránka známé chyby.

Raději nám zavolejte!
  1. Jak si mám nastavit prohlížeč, aby nedocházelo k problémům?
  2. Nemůžu se přihlásit do eShopu.
  3. Přihlásím se, ale nejde mi pracovat s eShopem
    (např. se nezobrazuje objednávka)
  4. Jaktože jsem ještě nedostal objednané zboží, když jsem všechno udělal správně?
  5. Chci poslat platbu za zboží bankovním kontem, nerozumím pojmu „variabilní symbol“.
  6. Jaký je význam zobrazovaných ikonek?

Pokud na našem webu objevíte nějakou chybu, prosíme, napište nám o tom. Předtím se však podívejte na stránku známé chyby.


 

Nemůžu se přihlásit do eShopu

Raději nám napište!
 

Přihlásím se, ale nejde mi pracovat s e-Shopem
(např. se nezobrazuje objednávka)

  • Může nastat situace, že se do eShopu přihlásíte, chcete si objednat nějaké zboží, ale ouha – košík je prázdný! Jak to?
  • Problém může být způsoben načítáním stránek z disku, čemuž zabráníte nastavením prohlížeče podle tohoto návodu.
  • Pokud váš problém stále trvá, obraťte se, prosíme, na správce internetového obchodu, vedoucí nebo operátorku.
 

Jaktože jsem ještě nedostal objednané zboží,
když jsem všechno udělal správně?

  • Zdárně jste se zaregistrovali, zboží jste si vybrali a jste si jisti, že jste i objednávku potvrdili správně.
  • První kontrolou, že vaše objednávka byla správně odeslána, je potvrzovací e-mail, který dorazí na vámi uvedenou adresu. Tento e-mail obsahuje číslo objednávky, vaše zákaznické číslo, adresu a samozřejmě i objednané položky.
  • Pokud tento e-mail nedorazil, tak je zřejmě zle a vaše objednávka nedorazila do našeho systému. Z toho následně vyplývá, že vám bohužel nezašleme ani zboží, které jste si u nás chtěli zakoupit.
  • Zkuste, prosíme, zboží objednat znovu.
  • Pokud ani tentokrát nedostanete potvrzovací e-mail, obraťte se, prosíme, na správce internetového obchodu, vedoucí nebo operátorku.
 

Chci poslat platbu za zboží bankovním kontem,
nerozumím pojmu „variabilní symbol“.

V běžném bankovním styku se jako variabilní symbol uvádí číslo daňového dokladu, což je číslo faktury.

 

Jaký je význam zobrazovaných ikonek?

sleva – sleva

připravujeme – připravujeme

novinka – novinka

Pokud na našem webu objevíte nějakou chybu, prosíme, napište nám o tom.


Jazyky

Amper 2017