BEN - odborná literatura s.r.o. je kamenné a internetové knihkupectví specializované na technické knihy.

Redakce a DTP studio

Jak pro vás můžeme být užiteční

Drtivou většinu naší produkce knih si připravujeme sami v redakci a DTP studiu, které tvoří v podstatě jedni a ti samí lidé. Zkrátka profesionální tým, který zpracová téměř celou naší produkci. Kromě toho, že se věnujeme vydávání, pomáháme ještě několika firmám se zpracováním jejich katalogů a jiných materiálů určených pro jejich potřebu. Nejedná se jenom o samotné zpracování „na klíč“, můžeme vám být nápomocni v kterékoliv části výrobního procesu přípravy vaší tiskoviny. Můžeme tedy např. zajistit překlad, poradit s grafickým designem, projít text na gramatické nedostatky, zpracovat odbornou korekturu, pomoci vybrat vhodnou levnou a kvalitní tiskárnu a nejen to. Dokážeme také vyškolit vaše lidi, aby to podruhé zvládli již bez nás!

Referenční zakázky

  • produkce nakladatelství BEN – technická literatura včetně cílené inzerce
  • katalog firmy AMPRA (2001) a inzerce (1998 – 2000)
  • katalogy firmy ENIKA (1996 – 1999), inzerce (1995 – 1999) a zčásti prezentace (1995 – 2001)
  • katalogy firmy ESCAD Trade (199×) a inzerce
  • katalogy firmy GM electronic (1990 – 1995) a inzerce (1990 – 1994)
  • úspěšná inzertní kampaň firmy INTRAX (1999 – 2000)
  • inzerce německé firmy SETRON
  • sponzorská příručka „Mládě milénia“
  • vydávání různých skript pro střední školy (2000 – 2009)

Co ještě dále?

  • Pro elektrotechnické odvětví umíme správně rozvrhnout, zajistit a zpracovat efektivní inzertní kampaň.
  • Zrealizovat pro vás vydání odborné knihy podle vašich požadavků (i překlad originálu ze zahraničí).

Vydání knihy na zakázku

Jelikož se na naše nakladatelství čím dál tím častěji obracejí firmy, zda bychom byli schopni vydat knihu podle jejich požadavků, připravili jsme souhrn následujících informací. O co vše se může jednat? Uveďme si několik možných příkladů:

Příklad 1

Jako firma chcete výrazně posílit svoji firemní image. Disponujete např. jistým know-how, které chcete prostřednictvím knižní publikace předat svým zákazníkům a tím upevnit vzájemné obchodní vztahy.

Postup:

  • Příprava celého projektu – konzultace o výsledné podobě, časovém harmonogramu, finančním rozpočtu
  • Firma nám předá potřebné informace – text, mluvené slovo, náčrtky od ruky, obrázky,…
  • Sami zajistíme jejich další zpracování – přepis, překreslení, fotografie výrobků, sazba,…
  • V nakladatelství připravíme počátek knihy a vzájemně si odsouhlasíme grafický design
  • Na knize začneme vytrvale pracovat
  • Korektura – může být i několikanásobná
  • Tisk

Výhody:

  • Do budoucna to přinese úsporu práce vašich techniků
  • Jedná se o jednorázovou investici
  • Významně to posílí váš firemní image
  • Bude to vaše další firemní médium
  • Ušetříte náklady na inzerci

Nevýhody:

  • Příprava knihy časově vytíží vaše zaměstance
  • Finanční investice není malá

Příklad 2

Jste dceřiná společnost zahraniční firmy nebo významní prodejci zahraničního partnera. Jste zaměřeni spíše obchodně, nemáte podmínky ani čas na to, abyste řešili detailní technické problémy. Váš zahraniční partner disponuje uceleně zpracovanými firemní materiály (kniha, katalog, CD). Jejich vydání v knižní nebo katalogové podobě vám značně „usnadní“ život.

Postup:

  • Příprava celého projektu – konzultace o výsledné podobě, časovém harmonogramu, finančním rozpočtu
  • Firma nám předá potřebné informace v tistěné nebo datové podobě
  • Po dohodě se sami můžeme spojit se zahraničním partnerem
  • Zajistíme další zpracování materiálů – překlad, zpracování obrázků, fotografie výrobků, sazba,…
  • V nakladatelství připravíme počátek knihy a vzájemně si odsouhlasíme grafický design
  • Na knize (katalogu) začneme vytrvale pracovat
  • Korektury řešíme s příslušnými odborníky – našimi externisty nebo vašimi zaměstnanci
  • Tisk

Výhody:

  • Příprava knihy (katalogu) vás časově příliš nezatíží
  • Dále se nebudete muset tolik zabývat technickou problematikou
  • Jedná se o jednorázovou investici
  • Významně to posílí váš firemní image
  • Bude to vaše další firemní médium
  • Ušetříte náklady na inzerci

Nevýhody:

  • Získání potřebných materiálů od zahraničního partnera je někdy problém
  • Finanční investice není malá

Píšete knihu a chcete ji u nás vydat? Pokud ano, připravili jsme pro vás několik málo instrukcí, při jejichž dodržení určitě naše spolupráce proběhne hladce a hlavně k oboustranné spokojenosti.

Na další bližší spolupráci s Vámi se těší vedoucí DTP studia Libor Kubica.

Co vše umíme

  • černobílá a barevná sazba knih, prospektů a technické dokumentace
  • odborné korektury (zejména elektro)
  • skenování na kvalitním plochém skeneru
  • retuše obrázků a fotografií
  • tisk (malonákladový i velkonákladový)
  • fotografické práce
  • tvůrčí invence
  • konzultace při vydání knihy (na co vše dát pozor, tipy na vhodné tiskárny,…)
  • marketingové konzultace (jak být vidět na vyhledávačích, kde najít reklamu zdarma,…)

Ceník služeb

Hodinová sazba je uvedena bez DPH
Práce dle předlohy nebo přesného písemného popisu zákazníka 600 Kč
Samostatná práce bez předlohy nebo přesného popisu 900 Kč
Práce s osobní účastí zákazníka 1200 Kč
Práce a konzultace prováděné osobně ředitelem nakladatelství 2000 Kč

 

Kontakty

Kontakt na redakci nakladatelství a DTP studio najdete ZDE


Jazyky

Amper 2017