BEN - odborná literatura s.r.o. je kamenné a internetové knihkupectví specializované na technické knihy.

Reklamace

Informace pro zákazníky – reklamační řád

Provozovatel internetového obchodu, firma BEN – technická literatura, stanoví pro případ reklamace vad zboží následující postup.

        1.

  • Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
  • Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
  • U zboží prokazuje kupující původ zboží daňovým dokladem (účtenkou, fakturou, dodacím listem). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad po dobu záruční lhůty uschovat.

        2.

  • Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.

        3.

  • Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.

        4.

  • Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.

        5.

  • Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně (popř. emailem) na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.

        6.

  • Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
    • dodání chybějícího zboží
    • přiměřenou slevu z kupní ceny
    • odstoupení od smlouvy

        7.

  • K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.

        8.

  • V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.

        9.

  • Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář, který najde na této stránce, nebo ho zašle písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace o postupu souvisejícím s vyřizováním reklamace.
  • Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákoné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu.
  • Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.

        10.

  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

        11.

  • Reklamace se vyřizují na adrese prodávajícího, tj.:
     
    BEN – technická literatura s.r.o.
    Věšínova 140/5
    100 00 Praha 10

    e-mail: shop@ben.cz
    re­klamace vyřizuje: vedoucí zásilkové služby
 

Reklamační formulář

  • připravujeme (zatím nebyl potřeba)

 

Tento reklamační řád platí od 1. července 2002.

Jazyky