BEN - odborná literatura s.r.o. je kamenné a internetové knihkupectví specializované na technické knihy.
Reklamace
Informace pro zákazníky – reklamační řád
Provozovatel internetového obchodu, firma BEN – technická literatura, stanoví pro případ reklamace vad zboží následující postup.
1.
- Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
- Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi.
- U zboží prokazuje kupující původ zboží daňovým dokladem (účtenkou, fakturou, dodacím listem). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad po dobu záruční lhůty uschovat.
2.
- Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.
3.
- Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
4.
- Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
5.
- Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně (popř. emailem) na adrese prodávajícího. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
6.
- Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující
nároky:
- dodání chybějícího zboží
- přiměřenou slevu z kupní ceny
- odstoupení od smlouvy
7.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
8.
- V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
9.
- Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář, který najde na této stránce, nebo ho zašle písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří pracovních dnů od obdržení reklamace o postupu souvisejícím s vyřizováním reklamace.
- Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákoné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu.
- Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
10.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
11.
- Reklamace se vyřizují na adrese prodávajícího, tj.:
BEN – technická literatura s.r.o.
Věšínova 140/5
100 00 Praha 10
e-mail: shop@ben.cz
reklamace vyřizuje: vedoucí zásilkové služby
Reklamační formulář
- připravujeme (zatím nebyl potřeba)